torsdag 8 mars 2012

wow, fantasic baby

sitter i min säng och har precis ätit pizza, gottigottgott! ska snart titta klart på sucker punch, inga läxor heller, chill!!
och dagen gick inte alls som jag hade planerat.. först och främst så vaknade jag med så ont i halsen att jag inte kunde prata, så jag gick och gjorde mig en kopp te och tänkte att det skulle hjälpa, men ivrig som jag var så brände jag tungan på det där jävla teet, så det gjorde ju en aningens ont. sen så tänkte jag vara lite fin och platta håret för en gångs skull (det tar cirkus sextio minutos och är jävigt jobbigt), men sen när jag gick ut i snöstormen för att springa till bussen blev det vågigt eller ja, det var inte platt längre och jag blev förbannad på det. och när jag väll sprang där som en dåre för att hinna med bussen halkar jag ungefär fem gånger och landar på röven tre gånger, mycket smärtsamt, man jag springer vidare för att hinna med bussen, men det gör jag såklart inte, för när jag nästan precis är framme vid månsavägen (där jag går på) så ser jag bussen åka förbi mitt framför ögonen på mig, pain in the ass och missad buss + snö, ingen bra kombination! så jag sätter mig snällt på bänken vid busshållplatsen och väntar in nästa buss som är försenad med fem minuter, jippi där missade jag första lektionen totalt. underbar morgon!

men dagen för övrigt blev mycket bättre, när jag väll var i skolan hade jag musik, chill, matte som jag gjorde läxan på, och sen tyska prov, som förövrigt gick relativt bra faktiskt! sen så drog jag, alicia, rebecca och ebba ner för att äta på BakeOff (nästa lika bra som subway!!) och sedan blev det bio på odeon med alla åttor på vasa. skulle sett filmen Hämnden men det blev nåt fel så vi såg 127 timmar istället, rätt så okej film, men jag skulle aldrig kunna se den en gång till..
efter det gick jag och matilda en sväng på stan, köpte lite grejer och träffade lite folk, men måste lämna tillbaka en sak för det var fel sort, så jag får väll dra ner en sväng imorgon också eller nåt..
well well, nu ska jag se på sucker punch!

tonfiskröra, underbaaaaaaar! 

lite såhär kände jag imorses..

HÖRES, SYNES OCH KÄNNES FRIENDS! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar