onsdag 28 mars 2012

tjockisonsdag!

har precis kollat klart på the runaways som jag började kolla med maja, men hon skulle iväg så hon hann inte titta klart.. men iallafal, till filmen måste man ju ha något att äta så vi gick till coopextra med ett volvo paraply och ett ap paraply, mycket stiligt! såklart köpte vi ben & jerry's och chips stjärnor, lika gott som alltid! nu tror jag att jag ska städa iordning lite, sen titta på the walking dead eller increcible loud och extremly close, inte bestämt mig riktigt än, och mysa i min sköna säng, så det här blev ju en riktigt mysonsdag!
just, vi fick reda på lite mer om våran prao platser och vecka16 mellan 8.00 och 16.00 kan ni hitta mig på Pim's! mitt första val, heheheh, hej
well, nu ska jag väll börja göra något, typ städa mitt rum, måste nog göra läxor också.. och veckans snygging kommer upp snart, behöver bara bestämma mig!
strjärnor och half baked, mums!!

WAVA TO YOU FRIENDS LIKE YOU'LL NEVER HAD THEM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar