lördag 3 mars 2012

baby, I belive this is real.

hola amigos! (ursäkta min franska, hahah, det var kul.) nämen hej asså, vashappnin hos er då? inget speciellt? nähä okej, då får ni väll läsa vad jag ska ha för mig idag. alldeles strax ska vi (hela familjen) dra till badhuset och bada där, några från jönköping som ska sova över hos oss kommer också.. kulkul.. men aja, det ska väll bli trevligt.. det känns som om det är fredag idag, eller är det bara jag? hmm.. kanske det.. iaf, sen så ska vi antagligen äta och göra något mer roligt.. så jag har inte så stor möjlighet att blogga så mycket mer idag.. men finns det ens nån som läser min blogg? hahahah, kanske inte, jag vet inte.. det var ju lite awkward..
men jag hade ändå en idé om att lägga in ett inlägg om nåt ''skönhetstips'' en gång i veckan, typ som den där toppsprejen, skulle det funka tror ni? det tror jag iallafall..
wellwell, gotta goo, nu ska vi åkaaaa!
en gammal fulis sådär på morgonkvisten

AUF WIEDERSEHEN!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar