fredag 2 mars 2012

in another life I would make you stay

kom hem från en grym skoldag för en stund sen! först och främst så började vi inte förens halv tio, och då var det bad som gällde, göttigött gött! så om någon skulle vara påväg att drunkna vet jag hur man bogserar dom och hämtar dom från botten, as tufft! hihi
sen när vi kom tillbaka, sist av alla såklart för jag fick punka på helvetscykeln och vi behövde äta, men iaf när jag, matilda och rebecca kom tillbaka så blev det lite matte och sen FILM igen! sen slutade viii, azuuuuuum
ikväll kanske zena kommer hit, bara hennes familj blir frisk oså.. saknat henne faktiskt! riktigt go tjej det där asså! har riktigt kul med henne och ja, allt möjligt
nu tror jag att jag ska ta mig något att äta och kanske se på jurassic park 3, ingen aning faktiskt.. just nu sitter jag och sjunger högt och falsk, precis som det ska vara när man är ensam hemma!

HAHAHAHAH OLDIIIIEEEEEEEEEE

GOODBYE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar