onsdag 21 mars 2012

when I say jump you ''say how high?''

UNDERBART VÄDER UTE! ÄNTLIGEEEEN! 
mycket älskvärt.
just nu sitter jag i min säng och pluggar lite, skriver om mänskliga rättigheter  och lyssnar på sommarmusik så jag får i den där sommarfeelingen på riktigt! tror jag ska iväg på spinning sen, inte riktigt säker än men jag måste ju träna så atteeee...
ja, idag har det inte hänt så mycket, skolan var tråkig och juste, jo, jag har upptäckt en sak! jag orkar inte sminka mig längre, tycker det är skitjobbigt så jag gör det helt enkelt inte! för jävla gött asså.. bara läga sig direkt i sängen på kvällen utan att behöva ta bort massa mascara osvosvosvosv
weeeeeeeeeeeeell, måste jobba vidare nu, will be back later!
älskade robert sheehan, jag saknar att se dig i misfits.. 

BAIBAI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar