onsdag 14 mars 2012

show me a smile then

sitter i soffan, spelar tetris och lyssnar på musik i väntan på att misfits ska ladda klart. är inne på tredje avsnittet på andra säsongen, lite smått azum så där!
tack gode gud att vi har studiedag imorgon, har så jävla ont i huvudet och är trött som fan efter den här skoldagen.. har nog inte riktigt återhämtat mig från att ha varit vaken nästan två hela nätter i rad... brukar vanligtvis sova jävligt mycket, annars orkar jag inte hålla humöret uppe o allt det där, och det måste man ju! man kan ju inte gå runt och vara sur hela tiden, eller jo det kan man väll men det är rätt jobbigt.. tror jag.. haha
imorgon ska matilda iallfall komma hit, vet inte riktigt vad vi kommer att göra men vi MÅSTE verkligen skriva på inlämningsuppgifterna, ska vara inne på fredag och jag har knappt börjat, great!

bara jag som känner så när man ska visa en snygg kille?...

LATER POTATO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar