lördag 10 mars 2012

euforisk, verkligen.

jaha, så då var det loreen som gick vidare då.. hoppades intensivt på dead by april men svergie och europa har INGEN SOM HELT MUSIKSMAK, så atteee.. men ja, loreen var väll rätt bra, okej hon var väldigt bra och jag är glad att det inte var danny som gick vidare iallafall! då skulle jag flugit till simbabwe (heter det så ens?...) och blivit medborgare där istället.. lovely
det blev ingen superherokväll för mig och rebecca för vi orkade inte och vafan det var ju mello, det får man inte missa!!
men nu ska jag sova, hittade en underbar tumblr förut, dör lite... http://incrediblyattractivemen.tumblr.com/ MUMSMUMSMUMSMUMSMUMSMUMSMUMSMUMSMUMSMUMSMUMSMUMSMUMS

och eftersom jag är så snäll så ger jag er några smakprov på några snygga killar därifrån, enligt mig!






SLEEP TIGHT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar