fredag 2 mars 2012

UNDERBART RESULTAT!

jag har så sjukt slitna toppar och jag orkar inte klippa mig för jag älskar mitt hår och då så tipsade min goda vän rebecca om en sak du kan göra som inte kräver alls mycket tid eller pengar. det enda du behöver är:
1 tom sprayflaska, lite av ditt favorit balsam & vatten. se till att sprayflaskan är ordentligt ursköljd och häll sedan i ditt favorit balsam (jag använde sunsilk fresh & clean) så att flaskan är till 1/3 full av balsamet. häll sedan i vatten (2/3) tills flaskan är full. skaka om tills det inte är några ''klumpar'' i. spraya lite av ''toppsprejen'' i din hand och krama sedan i det i topparna, SPRAYA INTE I HELA HÅRET för då blir ditt hår fett. det funkade jättebra på både mig och matilda, så jag hoppas det funkar på er oxå! varsågoda och njut

sen kan ni pimpa eran flaska hur fan ni vill, så här ful gjorde jag min  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar