torsdag 22 mars 2012

stop me and steal my breath

som vanligt sitter jag i min säng för tillfället och tänker på hur jävla gött det vore med en ryggmassage just nu.. deprimerande, jo jag vet...
i alla fall, imorgon ska jag och matilda tjocka oss, hela dagen, har vi bestämt.så de så. amen först så går hon ner till gymmet med julia medans jag packar sen möts vi på stan, käkar donken, sitter där i 284273 timmar för vi kommer inte orka röra på oss, sen när vi orkar röra på oss går vi och köper godis, chips, dricka, allt det där och sen tar vi bussen hem till henne och tjockar oss hela kvällen med film och snack om livets svåra stunder.punktslutpådenhistorian.

MUSIKTIPS TO ALL YOU COWS OUT THERE:
dom sju sista pågrund av DEN UNDERBARA SOMMARKÄNSLAN JAG FÅR IDAG!

SO FUCKING LISTEN!! AND I'LL SEE YOU LATER, BYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar