onsdag 7 mars 2012

musik & skola

tacka Gud och Jesus för att det finns musik! skulle inte klarat av att jobba utan den.. vad jag än gör så har jag antingen på musik eller så har jag den tillgänglig, ALLTID! det är stört ibland asså.. men märker verkligen vilket humör man är på beroende på vilken musik man lyssnar på. när jag har tråkigt och behöver uppmuntras eller är sådär superduperunderbartöverlycklig lyssnar jag på glada låtar som man kan typ dansa till! hahah just nu så är mina favoriter vid dom tillfällena: Carly Rae Jepsen – Call Me Maybe & Christian Walz – Wonderchild
helt awesooomeee när man är glad eller behöver bli glad!
när jag känner mig helt normal, varken glad eller ledsen, typ mellanläget kan man kalla det! så lyssnar jag helst på: Forever The Sickest Kids – Robots & AliensThe Offspring – You're Gonna Go Far, Kid - Explicit Album VersionA Day To Remember – The Downfall of Us All & A Day To Remember – All Signs Point to Lauderdale, också totalt fantastiska!
och vid dom stunderna då jag känner mig ledsen eller nedstämd så lyssnar jag oftast på låtar så som: Kanye West – HeartlessBoyce Avenue – Teenage DreamColdplay – The Scientist & Sia – Breathe Me, dom är också väldigt bra!

alla låtar är ju bra, fast på olika sätt så attteee.. ah, nu måste jag fortsätta med sexuallkunskapen! hörs antagligen när jag kommer hem, vilket är snart! åh vad glad jag blev nu!

HAVE A GREAT DAY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar