fredag 9 mars 2012

frankly scared as hell, cause I really fell for you..

kom hem från skolan för en stund sen, gick väll rätt okej, helt vanlig dag typ.. förutom några personer som är så patetiska så man inte kan göra annat än skratta åt dom.. ibland så undrar man asså.. men aja!
tänkte dra ner till stan och byta en grej jag köpte igår (jag köpte fel, smart as i aaam) men jag orkade inte så jag tog bussen hem direkt, och fy för arga busschaufförer! dom borde inte jobba som det om dom ska vara så arga hela tiden..
plus att jag har gått runt och sett ut som jag vet inte vad hela dagen men jag har inte brytt mig ett jäkla piss! så jävla gött!! sminkar mig knappt längre heller, det är också rätt gött.. jag menar, jag ska ju för fan bara gå i skolan och sen ska jag hem eller till någon kompis, vafan ska jag sminka mig för då? inget..
nu tror jag att jag ska kolla klart på sucker punch, eftersom jag inte gjorde det igår.. men jag sa att jag skulle det, alltså ljög jag för er mina vänner, soorrriiiiiiiii

nej, jag orkar inte vara seriös. så de så.
 


BYEBYE FRIENDOS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar