lördag 21 april 2012

you're such a beautiful mess

jag vet inte hur jag ska börja så jag börjar med det jag just skrev. det var kul så skratta nu
kom hem efter att ha varit på bio med matilda för tio minuter sen, filmen vi såg, HUNGER GAMES, var jätte bra och relativt mycket enligt boken (jag har läst alla tre böckerna, tre gånger om...) det var några småsaker som inte stämde in så det var lite störande..
tidigare, mycket tidigare typ vid elva, idag var jag på ett boxpass på friskis, det var riktigt kul och jag kommer verkligen gå på det igen! efter det kom mormor och hämtade mig, sen åkte vi till mc donalds och beställde mat, då kände jag mig inte så duktig länge. 
nu sitter jag i min säng hos pappa och fixar med lite saker på datorn, typ som hur matilda ska få kontakt med en kändis.. det kommer ju gå... deprimerande

YOU CAN'T STOP ME FROM SHINING! BYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar