torsdag 19 april 2012

VAS HAPPNIN BOYS?

sitter i min säng hos pappa och gör, ja, ingenting, för så roligt har jag det. jo, jag sjunger på en One Direction låt, det är ju alltid kul. nä usch vad tråkig jag är, blö
praon gick bra idag med och efter det tänkte jag vara världens bästa vän och ta med mig Ben & Jerry's till lilla matilda som är sjuk, men nähä, hennes mamma sa nej.. hon ville väll inte att jag skulle bli sjuk eller nåt.. that's caring
såg filmen 50/50 igår kväll också... hemsk men jävligt bra! grät mig igenom filmen typ... den handlar om en kille som får cancer och om allt som hände runt honom då, hans flickvän är otrogen, hans bästa vän gör allt för att stötta honom, han blir kär i sin terapeut och mycket mer.. mycket sevärd film! så var lite badass och ladda ner den nu då babes!
well, jag tror jag ska sätta på en film eller bara sitta vi datorn till jag inser det faktum att klockan börjar bli sent och jag måste sova.. varenda dag är sig lik i mitt tråkiga liv! ohyeah

I'M OUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar