tisdag 10 april 2012

your lips look so lonely, would they like to meet mine?

här sitter jag i min ensamhet, dricker väldigt god rosa mjölk och tittar på Janoskians som även är med i sundaydare (där dom gör typ cinnamon callenge och allt sånt där), jävligt kul faktiskt!
tror jag sätter på en film eller twd snart, ska bara titta klart på snyggingarna i Janoskians från Australien.. åh Australien och era jävla snygga killar!! önskar jag var där..... fandå.

fast skip (han i yankees tröja) är inte så snygg, inte james heller (han som har en tröja med ett N på) men beau (i keps), luke och jai (dom är tvillingar så jag kan inte se skillnaden på dom...) ÄR SÅ JÄVLA SNYGGA!! jag avlider sakta och mycket osäkert...

kunde inte hålla mig så jag drack lite innan jag tog kort hihihihihi badass motherfukker! :P

BAIBAI FOLKS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar