söndag 15 april 2012

that's why..

har inte orkat eller haft tid att uppdatera i helgen, varit upptagen med att äta kanel, dricka råa ägg, göra chubby bunnies, köpa skor, äta mat, vara med kompisar, sitta barnvakt, gå på stan med moder min, se roliga bilar, titta på film, hitta gamla leksaker och allt det där man brukar göra ni vet!
kommer upp en video på våra (jag, matilda, rebecca och felicia) utmaningar senare, när jag har klippt lite i den och sååååå.. helgen har varit jävligt kul iallafall, skrattat så jag har gråtit, sovit över med matilda, ätit grillat och varit ute och ''lekt'', längesen jag hade så här roligt på en enda helg! åååh, det har varit sjukt asså!
och nu sitter jag här med nyinköpta skor (ja, jag har mina skor bredvid mig.) och lyssnar på världens bästaste kille, Ryan Bradford, jag smälter av hans leende... så vacker!

surt läge för audi...

jag & mamma var på stan och skulle prova lite saker och vi gick även ner till Pim's och presenterade mig där eftersom jag ska praoa där, och då så sa dom att det skulle göra ont i fötterna att springa runt där i converse  hela tiden så jag och mamma gick och köpte ett par skor som skulle funka bättre! det är nog i och försig killskor, men jag orkar inte bry mig, dom var snygga.

HEJDÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar