måndag 2 april 2012

bajs

åååååh jävlaskit. jag skulle ha varit hemma ensam idag eftersom det är lov och jag hade verkligen lust att vara hemma själv men nähä. såklart så ska per släppa av leopold på våmb när han egentligen ska vara på heneskolan och dum som leopold är går han såklart hem och ringer på dörren, som jag inte hör efterson jag sover och drömmer en underbar dröm.. så den ungjäveln har varit borta i flera timmar tills dom hittade honom påväg till någonstans vettefan vart det var. och vincent har tydligen influensan så han får också stanna hemma... ååååååååååååh, jag vill verkligen inte!!! hade längtat as mycket för och vara hemma ensam och så ba KABOOM, nähä.. ysch
well, nu har ni fått veta hur min morgon började, nu ska jag nog gå och göra mig frukost nere i den fullpackade köket eller jag det är så jag känner iallafall....

ÅTERKOMMER MED MER INFORMATION!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar