söndag 1 april 2012

i'm free, free fallin

kom just hem efter en liten åktur med leopold och pappaper, köpte nån ny skylander till loppepold och glass, som för övrigt var jätte äcklig! ben & jerry's 'wich, usch ät inte den, smakar marsipan...
annars har jag inte hittat på sådär jätte mycket, elin och julia åkte hem vid ett efter ha kollat på lite mer glee avsnitt, sen åkte jag, per och leopold och åt lunch på hentorps pizzeria, omnomnom
nu tror jag att jag ska lyssna på lite musik och kolla i london boken jag fick av per idag! efterson jag och mamma (om jag sköter mig i skolan) ska åka till london i höst/vinter, gå runt i soho och west ends, åka london eye, allt det där! åååh, ska bli så kul!
förresten, jag har hittat en jättebra cover på John Mayers  Free Fallin' The Almost – Free Fallin' (Tom Petty cover) heter den, om ni trycker på låten så kommer den upp på spotify! good, bye, adios!

ysch..

juste, jag fick ett påskägg i förväg av morfar och mormor inger, eftersom jag inte är hos mamma under påsken.. och jag som hade tänkt att sluta äta godis.. äh, skitsam!

BYE FOLKS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar