onsdag 4 april 2012

hey, what's the big deal?

rostbröd, vitt rostbröd, svart rostbröd, bränt rostbröd, fryst rostbröd, äckligt rostbröd, gott rostbröd..ALLA ROSTBRÖD!! ja rostbröd är det enda jag kan tänka på just nu.. gud vad jag vill ha ett rostbröd.. bara höra det frasiga ljudet, se och känna hur den sakta blir mjukar innuti och känna aromerna springa runt i munnen på dig när du tagit din första tugga av himmelriket. ja, så sugen är jag på rostbröd. men vi åt lax, rostade rotgrönsaker, romsås och tårta förut när vi firade mormor som nu är 64 bast så jag borde inte vara hungrig men det är jag, på rostbröd. med smör. mums.
idag har jag gjort ingenting, förutom att äta mat och inte vinna på triss. 17 lotter varav det var vinnst på EN JÄDRA TRISSLOTT, och dom säger att det är vinst på var fjärde.. pyttsan heller!
och sen har min skoldator fått ett nervöst sammanbrott och vårdas nu på mentalsjukhus så jag får blogga från min andra dator.. och där finns det inga bilder.

TACK & HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar