måndag 23 april 2012

oh, did I fool ya?

sitter i mitt rum hos mamma och känner mig proppmätt efter att ha ätit mat, godistårta som vincent har gjort och ett äpple, äpplet var speciellt mättsamt. åh så intressant, verkligen?
hittat en låt Jason Mraz – Did I Fool Ya? och den är så chill och sommrig så jag vet inte vad jag gör om värmen inte kommer snart! åååh så jävla trött på regn och snö och allt där emellan... så jag har hittat en låt som jag tycker passar bra nu när det regnar och är mulet - Gavin DeGraw – Not Over You. finns även en killa som heter Collin McLoghlin som har gjort en cover på den och den är också jävla bra! finns bara på youtube dock...
för övrigt så har dagen varit relativt bra, vaknade dock vid 08:33 och blev sen till skolan (vi börjar 08:40), men vafan, det händer alla någon gång! såg även en film när jag var hemma hos pappa förut, tror den heter a walk to remember men jag är inte riktigt säker, den var i alla fall jävligt bra och jag grät såklart, eftersom det var en sorglig film... ja det är ungefär det jag har gjort idag, jag har ett väldigt spännande liv!

BYEBYE BABY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar