torsdag 26 april 2012

who's to say thing's impossible?

jag har helt ärligt talat inte orkat uppdatera på några dagar, har ändå inte gjort så där jätte mycket saker.. typ gått i skolan, kommit hem, druckit te, suttit framför datorn tills maten är färdig, ätit, gått upp igen och läst läxorna, gått ner, fikat, gått ut med mosters hund, kommit hem, tittat på någon film, gått på toa, lagt mig för att sova och tillslut somnat. så roligt liv har jag för tillfället.
men imorgon kommer mamma och per hem från USA igen! saknat dom riktigt mycket! åååh, och så har dom med sig presenter, det näst bästa av hela resan! det bästa är ju så klart att dom kommer hem igen.. liksom duuuh?
ah men nu sitter jag här och lyssnar på musik och kollar runt lite på datorn, chill. tror jag ska sätta på en film sen, eller något dexter avsnitt.. ska liksom köra på bakifrån om ni vet vad jag menar? omgomgomg, så busig


häj bäbifäjs


AUF WIEDERSEHEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar