måndag 9 april 2012

det bara är så..

HEJ IGEN!
har inte orkat blogga i helgen.. har ändå inte gjort sådär värst mycket, bara ätit, sovit, målat några stolar, fått påskägg och totalt 550 SVENSKA RIKSDALER, tittat på the walking dead, åkt en sväng till A6, IKEA och Elmia, smaskat i mig massor av godis och annat gott har jag förstås gjort också!
men nyss kom jag hem till mamma och så LAGADE JAG VÅFFLOR UTAN ATT DOM BLEV BRÄNDA!!! senare ikväll ska jag basta, skönt, tack. just nu, at this moment (och antagligen senare också för jag kommer inte orka flytta mitt feta arsle från den här stolen om jag inte verkligen behöver det tills mamma kommer hem...) så sitter jag beredd att sätta på twd och äter mitt fina påskägg som jag fick av Ladly! gottigottgott, ja, hejdå, nu orkar jag inte mer, skola imorgon också, kill me.
hittade en godis som smakade öl.. kill me gånger två.

JAG REGERAR

HEJDÅ SÅ LÄNGE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar