söndag 13 maj 2012

underbar dag!

när jag vaknade upp imorses hade jag ingenting planerat för dagen men det ändrades snabbt, för vid tio över tolv smsade frida mig och undrade om jag ville vara med och överraska maja med tårta eftersom hon fyllde år igår (hon är byxmyndig nu, så kör på grabbar!) och såklart tackade jag ja, eftersom maja en av världens mest underbara personer men jag såg ut som ett helvete och satt fortfarande i min pyjamas så jag duschade snabbt, satte på mig kläder och drog hem till maja där frida väntade, elin åkte samma buss som jag, felix kom med bussen från skultorp och louise var försenad... men när vi väll stod där utanför majas dörr och väntade på att hon skulle komma ner från duschen (vilket tog ett tag) hade vi ett ordentligt sjå med att tända ljusen på tårtan eller på mer tonårsvänligtspråk; det gick åt helvete att tända ljusen. men efter en stund lyckades vi förstås och sedan kom maja ner, vi sjöng för henne, felix skrämde henne och hon blåste ut alla ljus på samma gång, grattis maja!
sen åt vi fridas enormt goda tårta, åt enchiladas som också var enormt goda, sen gick ner och tittade på metal filmen elin hade gett maja, underbar, och försökte lyssna på skiva frida hade gjort till maja, men tekniken var för svår.... tjejer ni vet.. sen kom majas mamma ner med lite regnbågstårta som maja hade fått igår  och såklart åt vi upp den med.. omnomnom
sen drog jag hem, åkte till rebecca, snckade lite med henne, hon hängde med mig hem, vi åt lite kvällsmat, snackade, tittade på några youtube klipp och sen drog hon hem, så nu sitter jag här i pyjamas och ska precis lägga mig efter en lång men jävligt rolig dag!

FRIDAS TÅRTA!


REGNBÅGSTÅRTAN SOM SMAKADE BLÅBÄRSMUFFIN!

GOODNIGHT CUTIES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar