torsdag 17 maj 2012

Liseberg och allt annat

som ingen vet åkte jag till Liseberg med konfan i onsdags, det var jävligt kul men jag orkar inte skriva om det, alla vet vad man gör på Liseberg ändå. det bästa på hela dagen  var att vi fick gå tidigt från skolan, att jag & Elin vann stjärnvinst på marabou hjulet så nu har jag cirka ett kilo marabou schweiser nötschoklad här hemma, yummi, alla karuseller vi åkte, ben & jerry's glassen vi åt och att jag fick sova på en buss, jag älskar att sova på bussar nämlich.
men just nu sitter jag i min säng, äter lite choklad & Skittles, lyssnar på musik och väntar på att ett Glee avsnitt ska ladda färdigt, imorgon går jag en sväng på stan med maja och sen framemot fem kommer julia hit och tittar igenom hela säsong tre av Glee med mig.
jag har ett roligt liv, hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar