torsdag 3 maj 2012

jag håller vad jag lovar!

jag sa ju förra torsdagen (tror jag att det var) att jag var jävligt lycklig och nu ska ni få veta varför! orkade nämligen inte föra över bilderna en så kom jag på det nu.. så nu får ni veta, bättre sent än aldrig!
så alltså, när mamma och per kom hem från USA i torsdags så fick jag lite grejer av dom, närmare bestämt ett par låga gröna Converse, nya skullcandy hörlurar, en påse beef jerky, en påse Skittles, en låda Skittles sour, två förpackningar Reese's peanutbutter cups, två stor pack Twizzlers och en Tommy Hilfiger bag!

U-N-D-E-R-B-A-R-T!



eftersom mamma tvättade mina gamla hörlurar i tvättmaskinen..

jag blir glad bara av att tänka på det!! och idag så köpte jag lite kläder också, bilder kommer upp strax!!

SES SNART!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar