lördag 5 maj 2012

ja, jag är fortfarande vaken trots att klockan är 04:07...

jag borde egentligen sova riktigt gott nu men nejdå, jag ska sitta uppe vid tumblr och göra om min design istället, jomen visst det kör vi på när jag ändå ska upp tidigt imorgon, bra jobbat felicia, riktigt bra! åh hatar mig själv just nu. blä, gör mig en tjänst och kolla in min jävla tumblr då?! nu när jag suttit uppe halva natten och fipplat med den.. http://feliciaaberg.tumblr.com/ here you go, sen kan ni ju lyssna på lite Ed Sheeran också, precis som jag har gjort, hans album + har gått i repeat på min spotify hela natten låååång, wooah party!!! nä inte riktigt nä.. okej.. nu ska jag sova, fast jag vet inte om jag är trött.. ska nog försöka iallafall, eller så kan jag stanna vid tumblr lite till.. nä fan nu SKA jag sova, usch...

GOODNIGHT DARLOS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar