onsdag 2 maj 2012

in da sol plugging läxa

oj vilken bra svenglich jag har, imponerade felicia!
i alla fall så sitter jag nu ute på våran terrass och läser lite om fascism, mycket intressant! vädret idag (och igår) är ju helt underbart! har på mig shorts och ett linne och jag fryser inte det minsta även fast jag sitter i skuggan för att datorhelvetet behöver laddas..
senare idag ska jag inte göra så jätte mycket, hade tänkt äta lite, duscha och sedan sätta på attack the block bara för att få höra pest (alex esmail) säga ''believe'' hahhaha, om ni någosin ser filmen så kommer ni förstå! helt underbar den grabben asså! eller ja, hela filmen är underbar.. snygga killar, action, lite skräck, lite lite kärlek och den utspelar sig i london, helt perfekt alltså! (England är mitt favoritland efter Australien och USA.. ehehe)
aja, nu ska jag tillbaka till studierna så hörs vi kanske senare!
och just, förlåt att jag inte uppdaterat så jätte bra i helgen, har typ inte suttit vid datorn nåt.. typ...


Alex Esmail som spelar Pest
och
John Boyega som spelar Moses

 helt sjukt bra film alltså! EXTREMT SEVÄRD!

BELIVE BRUV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar