söndag 26 februari 2012

yellow diamonds in the sky


sitter ensam i min säng just nu. matilda åkte precis hem efter att vi har varit i jönköping hela dan, känns som om jag har varit där varje helg den senaste tiden.. men i alla fall så hittade jag ett skitsnyggt linne! gick runt där lite kollade på grejer och personer (det finns sjuuuuuukt snygga killar där asså jag dör lite..) och drack två goda smoothies och ja det var väll i princip det vi gjorde.. haha
men så kan jag också konstatera efter den här resan att matilda har en väldigt liten kissblåsa. mycket intressant.
MUMMA! 


aja, nu tror jag att jag ska skriva klart min svenska inlämning, skulle varit inne i fredags egentligen men jaa.. hähä badassssss over here! hahah
lägger kanske in bild på linnet sen, om jag orkar och har tid..

GOODBYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar