lördag 18 februari 2012

shame on you!

kom just hem från att ha varit på middag hos några. tittade på melodifestivalen där också eftersom jag är en riktigt svenne! höhö... nämen seriöst, BJÖRN RANELIDTILL GLOBEN?! åååhhh, skäms sverige, skäms! men aja, vi får väll bara hoppas att han inte går vidare till utanför sverige.. för där kommer dom ju garanterat spärra in honom på något mentalsjukhus och behålla honom där... fast det vore ju rätt skönt.. men nej! i år tycker jag sverige ska visa vad vi har och SKICKA VIDARE DEAD BY APRIL ELLER LOREEN! hörde ni deras låtar eller? DET är bra musik! det är så sverige ska visa upp sig!! inte genom eric saade eller nån annan flickidolsskit som vi gjorde förra året..
men aja, så kan det gå! just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på lite bra musik! illgött!
http://www.youtube.com/watch?v=8h3NQTnnFt8 & http://www.youtube.com/watch?v=CN4IIgFz93k
hade tänkt och lägga mig snart. rätt trött och jag ska ju iväg till min gudfar i göteborg imorgon så jag kommer få gå upp rätt tidigt så.. jaaa, får väll börja dra mig bort mot sängen.. det är i sånna här lägen jag gillar att jag har ett rätt litet rum, slippa behöva gå 1724804983 meter för att nå fram till sängen är rätt gött faktiskt! hahah lat som jag är..
men jaa, jävligt långt inlägg kände jag.. läs om ni orkar haha! dock så vet jag ju inte ens om det är någon som läser min blogg överhuvudtaget men aja, shitsame!

GODNATT SMÅ GRISAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar