onsdag 15 februari 2012

GODNATT!

zena åkte hem för typ en halvtimme sen & jag hade tänkt att 'jobba'' lite imorgon, dvs att jag ska till jessicas jobb (dagis) och hjälpa till lite, tycker det är sjukt kul att jobba med barn, jag menar dom är så himla ärliga och rättfram, dom är liksom sig själva rakt igenom! det får en verkligen och tänka på hur man själv beter sig ibland...
så därför ska jag nog börja dra mig mot sängen, bokstavligt talat asså. jag har haft två sjukt bra dagar med så underbara människor,  i rad också! så jag är rätt trött men det var jävligt längesen jag hade såhär kul!  hahahah nu lät jag lite forever alone.. poor me.. nämen seriöst, det har varit suuuuper roliiiiiigt och det kommer fortsätta så hela veckan! livet är bra underbart! ♥ 
har varken tid eller ork att slänga in en bild just nu.. men vi hörs!


TA VARA PÅ VARANDRA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar