onsdag 29 februari 2012

when you move me everthing is groovy

hemma igen efter en bra dag! skolan orkar jag inte prata om, för tråkigt, så vi hoppar till efter skoltid.
när jag hade väntat på maja och smakat hennes bröd som hon bakat gick jag, louise och maja hem till mig. louise åt mat medans jag plattade majas hår. sen drog vi ner till stan, louise gick till frisören och jag och maja gick o fikade på gräddhyllan, visste ni att deras kladdkaka är UNDERBAR?! inte? då vet ni det nu! sen så köpte jag en bok, sen gick vi hem. nää men majas mamma skjutsade hem mig och maja hade sina saker här osvosvosvosv.. I ALLA FALL så sitter jag nu ensam på mitt rum och vet inte vad jag ska göra... tror jag sätter på ett avsnitt av misfits... det funkar alltid!
lite mycket grädde bara..

dålig kvalité men min kamera dampar såå..
iaf, byxor, Levis/JC, tröja, min lillebrors.. hähä

smileeeeee

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar