fredag 17 februari 2012

hemma igen!

Hello haj! idag åkte jag & mamma en sväng till jönköping o shoppade liteeeee, riktigt kul faktiskt! vi åt på subway oxå, saknat det, höhö.. nämen det påminner mig om cypern eftersom vi åt det typ varje dag när vi var där (tjockisar) & deras tonfisksmörgås tjosanfräsangrej är så jäääääävla god!! omg jag dör. men iallafall så var vi i jönköping shoppade o lalalalala ah, och sen så gick vi dit och skulle äta, jag var grymt glad för jag skulle äntligen få äta min jävla tonfisksmörgås som jag hade varit sugen på hela dan. ha, så kommer vi fram o ska beställa, OCH SÅ HAR DOM INGEN JÄVLA TONFISKGREJ KVAR!! fattar ni hur ledsen jag blev eller?! tappade totalt livslusten, men jag behövde mat så jag tog en grilladkyckling macka istället, men den var inte lika god... ÅH VAD JAG HATADE DET STÄLLET JUST DÅ! men sen så fick jag lite nya kläder oså blev jag glad igen! haha nä så var det inte riktigt.. men när jag väl hade fått i mig mat så steg mitt blodsocker upp o jag orkade leva igen! ungefär så gick det till... hahaha
lite så här känner jag mig nu

happ, heh, håh, nu tror jag att jag ska gå ner och hämta lite chips (jag som skulle sluta o allt.. hehe) och mysa ner mig i min onepice framför teven,  kanske sätter på fast & furious, får se!
lägger in några bilder på kläderna jag köpte sen! orkar inte nu...
EN STOR FET BLÖT KYSS ÄR VAD NI FÅR IDAG! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar